Geen les, de opticien en hoop lol en Spaanse les - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van il Rocky - WaarBenJij.nu Geen les, de opticien en hoop lol en Spaanse les - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van il Rocky - WaarBenJij.nu

Geen les, de opticien en hoop lol en Spaanse les

Door: ilhampie

Blijf op de hoogte en volg il

28 Mei 2010 | Nicaragua, Granada

Een kort verslagje vandaag want het was een wat rustigere dag.

Vandaag was het de bedoeling dat we zouden gaan zwemmen, vervoer werd een probleem en de regen uiteindelijk ook, jammer!

Rond 9.15 uur even met Jorlan en Sergio naar de opticien want die ligt bijna in het woordenboek als hij wat moet opzoeken dus dat kan niet goed zijn, het zou geld kosten om een test te doen en dat is er niet, vandaag bleek de test gratis omdat het bijna moederdag is, moederdag is een grote happening hier, 30 may dus mam ik zal zeker aan jou denken.

Om 10 uur kwam Diana langs om te gaan zwemmen maar zoals ik al zei ging dat niet door.

De kids waren vandaag zelf lekker rustig aan het spelen. Sommige konden zelfs erg goed breakdansen, super om te zien.

Om 12 uur even gaan luchen bij mij vriendin in luna en om 13 uur Spaanse les, omdat vandaag geen lesdag was was het best druk, voor de Spaanse les zijn ook wij buiten gaan zitten, van leren kwam wel wat maar niet zoveel als normaal.

Om 15 uur even met Sergio en zijn kleine gaan wandelen en vervolgens een kerk bezocht waar je een supermooi uitzicht had over de hele stad en de vulkaan mombacho.

Rond 17 uur naar huis gelopen.
Nog even langsgegaan bij het reisbureautje van vorige keer, kheb gekeken voor een tour voor morgen. Ik heb besloten niet naar Omopetepe of Corn Island te gaan omdat ik me dan zo moet gaan haasten in 2 dagen en ik wil ook nog even genieten.
Ik weet toch zeker dat ik nog een keer terug wil dus dat komt wel goed otro fes, andere keer.

Vanavond gaan ik met Diana en haar man ff eruit, even los van de stof en gezellig wat drinken en dansen.

Morgenochtend, mañana por a la mañana, toch nog even terug naar de opticien ookal is het geen schooldag. Jorlan had bij de test moeite met de letters en ze willen weten of het komt door de zenuwen, de letters of zijn zicht. Om 9 uur met Jorlan en Sergio afgesproken en dan zien we wel, haha of niet als je ogen te slecht zijn.

Ahora buene noche, Hasta Maniana...


  • 29 Mei 2010 - 06:26

    Conny:

    Nu ben je ook al de verpleegster, meegaan naar de opticien!
    Ga wel wat leuks doen in het weekend he, anders zijn alle dagen het zelfde.
    Goed te lezen dat je nog eens terug gaat.
    Geniet en dans ze!
    Groetjes, Conny

  • 29 Mei 2010 - 11:43

    Cihan:

    Jeeeeeehaaaaaaaaaa het is WEEEEEEEEEEEEEEEKEND en nu GENIETEN!!!! Tuurlijk geniet je ook van al datgene wat je al gedaan hebt, maar ik ben het met Conny eens. Even genieten van de hombres ;-) Als ze er zijn of course

  • 31 Mei 2010 - 08:12

    Hellen:

    J hebt het maar druk mee. Ook grote eer wat je aan het doen ben. De mensen daar zullen je heel dankbaar zijn, en kijken uit wanneer je weer zal komen als je weg bent.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nicaragua, Granada

il

Actief sinds 25 April 2010
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 52408

Voorgaande reizen:

13 December 2010 - 31 Januari 2011

Anoro regresar...

21 Mei 2010 - 04 Juni 2010

Hasta Luego

Landen bezocht: