Dinsdag.... - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van il Rocky - WaarBenJij.nu Dinsdag.... - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van il Rocky - WaarBenJij.nu

Dinsdag....

Door: ilhampie

Blijf op de hoogte en volg il

03 Juni 2010 | Nicaragua, Granada

Daar sta je dan weer op Amerikaanse grond, heeeeel wat anders, ik geloof dat ik het simpele pure Nicaragua toch veel leuker vind!!

Dinsdag was een normale dag op de school, huiswerk, dictee, sommen etc. Om 10.00 uur gingen de kids baseball doen en van 11-12 konden we door omstandigheden de ruimte niet gebruiken.

Om 14uur ben ik lekker naar het zwembad gegaan en heb daar nog wat Spaans doorgenomen.

Na het zwemmen ben ik met Jolanda uit eten geweest!! Veel meer was er dinsdag niet te vertellen....
Wel dat er hierna nog maar 1 dag op de school is en dat doet pijn!!

Tot woensdag dan maar....mi ultimo dia...


  • 03 Juni 2010 - 19:44

    Hellen:

    Wat vervelend he, maar ja ook aan alles komt een eind. voor jou natuurlijk niet. ik denk dat je gauw terug maar Nicaraua ga.
    Je moet zo zien je heb een leuke tijd gehad en voldoening aan
    Ik hoor je weer fijne reis terug. veel groetjes van Hellen

  • 03 Juni 2010 - 21:51

    Ar:

    Kan me voorstellen dat je het jammer vindt om weg te gaan, maar je bent weer een hele ervaring rijker in ieder geval. Gewoon op naar de volgende trip richting die kant. Have a save trip home and till next week.

    Los balos.... pesos

  • 03 Juni 2010 - 22:43

    Conny:

    Een goede terugreis en thuis komst.
    Ik sta nu al te popelen om je te spreken en uit te horen over deze fantastische reis en ervaring.
    Tot gauw.
    Groetjes.
    Conny

  • 04 Juni 2010 - 02:41

    Diaan :

    hoop dat de reis terug goed is gegaan, sin lagrimas...???
    we missenje hier nu al, dus kom maar snel weer terug. Bedankt voor al je hulp de afgelopen twee weken, je bent een topper. En ben blij dat je nu tot mijn vrienden behoort, ik ga je zeker nog zien.

    liefs ennnuhhh....
    ik bel hoor als....haha
    knuffel
    Diaan

  • 04 Juni 2010 - 12:21

    Milky:

    he Ilham,

    Ziet er goed uit dat land...

    Adios tot op Zichtenburg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nicaragua, Granada

il

Actief sinds 25 April 2010
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 52412

Voorgaande reizen:

13 December 2010 - 31 Januari 2011

Anoro regresar...

21 Mei 2010 - 04 Juni 2010

Hasta Luego

Landen bezocht: