De reis en de aankomst... - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van il Rocky - WaarBenJij.nu De reis en de aankomst... - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van il Rocky - WaarBenJij.nu

De reis en de aankomst...

Door: ilhampie

Blijf op de hoogte en volg il

22 Mei 2010 | Nicaragua, Granada

OLAAA allemaal,

Ten eerste bedankt dat jullie zo meeleven en al jullie leuke berichten dat vind ik super. Het boekje van de familie heb ik in het vliegtuig gelezen en ik was onder de indruk van jullie mooie verhaaltjes, haha en de activiteiten, ik hou van jullie, 4ever!

Wat een reis, maar ik ben aangekomen,de reis liep voorspoedig, op tijd gevlogen, in Houston moest ik mezelf wel 4 uurtjes vermaken maar met een patatje en frappiato wil dat wel lukken. In Houston kwam ik Jolanda tegen die hier ook voor 2 weken naar toe kwam alleen dit keer voor een vakantie, ze was hier al eens geweest voor een stage van 4 maanden dus we hadden genoeg stof om over te praten. Anyway toen door naar Managua, tijdens het dalen hadden we even een bijna doodervaring want er kwam allemaal oranje lucht voorbij wat behoorlijk op een vuurtje leek, gelukkig bleek het de bliksem en heel veel regen te zijn.

Ik werd door Diana opgehaald met een bordje met mijn naam erop dus alles bueno. Wel werden we ontvangen met fikse regenbuien in Managua.
Een drie kwartier in de auto, het was al donker dus kon nog niet alles zien maar het heeft wel iets weg van Brazillie.

Zus ik kreeg een ontvangstcomiteeeeee van een aantal van mijn vrienden, kakkerlakken, bij binnenkomst maar ik werd direct blij want ik kreeg de spray mee naar de kamer dus Diaan bedankt, ze hadden al flink wat gespoten dus ze waren al dood. Haha het kon ook niet anders maar ik ben een bikkel dus daar ga ik niet over zeuren, Kees en Conny ik zei het toch..oeps.

We hebben hier in Granada een tijdsverschil van 8 uur dus dat verklaard waarom ik al om 4 uur rechtop in mijn bed zat zoals Diana voorspelde, het is nu 6.30 uur en ik heb al diverse Spaanse gesprekken gehad met onze potier, wel goed want hij spreekt geen Engels dus ik moet wel Spaans praten. Met mijn boekje handen en voeten komen we er wel uit dus dat is goed!! Net zoals papa altijd cafe colletje bestelde in Spanje, toch pap...

Vandaag komt Diana mij om 9 uur ophalen en gaan we naar schooltje kijken CASA XALTEVA en daar afspraken te maken voor mijn werkzaamheden en de Spaanse lessen, daarna gaan we een broodje eten en rond 12 uur gaan de naar MASAYA om naar de vulkaan te kijken en naar el Merkado, de lokale de markt.

Ik heb er superveel zin in en ik zal proberen jullie zoveel mogelijk van mijn mooie ervaringen te vertellen. En mam it´s like a dream come true...

Ciao Haste Luego, tot later...

  • 22 Mei 2010 - 13:59

    Chantal:

    Ola Chica,

    Waar blijven de foto's??

    Kus, Chantal

  • 22 Mei 2010 - 14:26

    Mirjam De Bok:

    Goed bezig meis, zet m op daar!! Ik zal je verslagen lezen, dan kunnen we er veel over kletsen tijdens onze date na je reis!!

  • 22 Mei 2010 - 14:49

    Natasha:

    Tsja, jetlag is verschrikkelijk. Hoop dat je vannacht een beetje slaapt ;-) Moet wel lukken met al die nieuwe vriendjes, de cucarachas (jaha, ook ik spreek een woordje over de grens, haha).

    Wacht met smart op de eerste pics!

    Xx

  • 22 Mei 2010 - 20:21

    Pascale:

    Zie je wel dat er kakkerlakken zijn,haha. Geniet ervan meisje,x

  • 22 Mei 2010 - 20:25

    Hellen:

    Wat een reis zeg,
    Toch is het leuk om dat te fdoen.
    welke vulcaan ga je bezichtigen, ik zou de naam willen weten.'
    Eet veel fruit daar heel lekker en gezond.
    veel plezier
    O ja die kakkerlakken zijn de meest vieze beesten die ik ooit ken.
    liefs Hellen

  • 22 Mei 2010 - 21:37

    Najoua:

    he zus ja ik dacht zonder kakkerlakken voel je je zo alleen haha
    mama heeft je gesmst op je nieuwe nummer maar volgens haar komt die niet aan. ze stuurt morgen via hier een berichtje.
    veel plezier en erg leuk dat we je kunnen volgen via hier x

  • 23 Mei 2010 - 08:56

    Ilda:

    Lieve Il,
    Je hebt al wat avontuurtjes achter de rug hahaha. Wat grappig dat je een meid bent tegengekomen die daar daar ook heeft gewerkt. Heb je nog een beetje kunnen shoppen op het vliegveld van Houston ( tja, vrouwending he ) Hier in NL schijnt gelukkig de zon. Ik ben gisteren met de meiden naar een housefestival geweest in Brabant en dat was super, ook mede namens het mooie weer.
    Ik hoop dat de vulkaan en de markt leuk waren. Pas goed op jezelf en have fun !! Liefs Xx Xx

  • 23 Mei 2010 - 14:16

    Mike:

    Gaat goed draakje. Geniet en opsnuiven die energie en cultuur. Enjoy. X

  • 23 Mei 2010 - 20:06

    Yasmine,basma:


    lieve ilham
    wij missen je heel erg en wij vinden dat jij interessante werk doet ga zo door wees heel voorzigtig wij willen je greeg heel tereug zien
    groetjes van:yasmine,basma,mama,enpapa
    namens iedereen,ýasmine,basma

  • 23 Mei 2010 - 20:52

    Naima:

    Hey lieferd,
    Fijn om te horen dat je veilig bent aangekomen. Dat de reis een hele ervaring zelf al was en hoe jij eronder blijft en dat jij je kamergenoten zo positief weet te accepteren, toont alleen maar des te meer aan wat voor een bikkel jij bent. Hoop dat je een fijne en leerzame verblijf zult hebben. Love you xxxx

  • 24 Mei 2010 - 02:02

    Diana:

    hey, hier daan, we gaan ff een leuk weekend houden want maandag ga je aan de slag.

    Maar dat je hier een mege leuke tijd gaat hebben weet ik zekersssssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nicaragua, Granada

il

Actief sinds 25 April 2010
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 52400

Voorgaande reizen:

13 December 2010 - 31 Januari 2011

Anoro regresar...

21 Mei 2010 - 04 Juni 2010

Hasta Luego

Landen bezocht: