Veilig aangekomen, geen bereik... - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van il Rocky - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen, geen bereik... - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van il Rocky - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen, geen bereik...

Door: ilhampie

Blijf op de hoogte en volg il

21 Mei 2010 | Nicaragua, Granada

Lieve familie en vrienden,

Ik veilig aangekomen en ik ben echt doodop, het is hier 8 uur eerder dus nu 22.30 uuur, dat wil zeggen 6.30 uur bij jullie en ik ga nu pas slapen !! Ik heb geen bereik, morgen zal ik een simkaartje proberen te krijgen, ik ben altijd te bereiken in hostel MOCHALIS 0050525522803 just in case dan weten zij me wel te vinden, voor nu truste, manianaaaa


  • 22 Mei 2010 - 06:49

    Janet:

    Hai Ilham,

    Gelukkig ben je er eindelijk. Ik wens je heel veel plezier daar!

  • 22 Mei 2010 - 07:00

    Chantal:

    Hey muts,

    Ben blij dat je goed bent aangekomen. Rust maar lekker uit zodat je kan genieten van alles om je heen.

    Kus, Chantal

  • 22 Mei 2010 - 07:21

    Danielle:

    Fijn dat je goed bent aangekomen!
    Enjoy.
    x

  • 22 Mei 2010 - 08:27

    Ilda:

    Lieve Il, ik ben blij dat je veilig bent aangekomen. Ik hoop dat je 1e indruk super is !!! Geniet lekker en hou ons opde hoogte he !! Xx Xx Ilda

  • 22 Mei 2010 - 09:35

    Basma:

    hoi ilham ik mis je heeeeeeeeeeeel erg kom snel treug veeel plezier ilham

  • 22 Mei 2010 - 09:36

    Karla:

    Goed bericht, veilig aangekomen. Nu gaan genieten en indrukken opdoen, leuk hoor. Geniet er van!

  • 22 Mei 2010 - 09:37

    Yasmine:

    hoi zus ik mis je heel erg en nog veel plezier met alle kinder doei

    xxx yasmine

  • 22 Mei 2010 - 10:36

    Ilhampie:

    wat geweldig een reis he
    doe je best het is voor een goed doel
    zegen en veeel liefs van Hellen

  • 22 Mei 2010 - 17:27

    Najoua:

    hoi lieve zus,
    eindelijk aangekomen rust maar lekker uit en spreek je snel
    veel liefs van ons

  • 23 Mei 2010 - 08:49

    Illebillie:

    Hee hoi,
    Buenos tardes of noemen ze het daar anders.

    Goed om te horen dat de reis lekker is verlopen, het duurt even maar dan heb je ook wat.
    Tja die kakkerlakken blijven je achtervolgen he, het hoort er allemaal bij en gewoon doorspuiten of trappen, het fabeltje dat je dan eitjes onder je schoenen krijgt dat hebben ze mij ook jaren weten voor te houden. Niets van waar schijnt.

    Lees graag je belevingen, ervaringen en avonturen de komende weken. Geniet take care and keep in touch!

    x Ar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nicaragua, Granada

il

Actief sinds 25 April 2010
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 52413

Voorgaande reizen:

13 December 2010 - 31 Januari 2011

Anoro regresar...

21 Mei 2010 - 04 Juni 2010

Hasta Luego

Landen bezocht: