teken van leven... - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van il Rocky - WaarBenJij.nu teken van leven... - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van il Rocky - WaarBenJij.nu

teken van leven...

Door: ilhampie

Blijf op de hoogte en volg il

23 Januari 2011 | Nicaragua, Granada

Lieve allemaal,

Tuurlijk weer superblij met jullie berichten...

Even een kort berichtje dat mijn nieuwe verslagje eraankomt, het is echt een superdrukke week geweest met zoveel mooie dingen en ik voel me super supergelukkig... Ik probeer morgen een nieuw verslag te schrijven, maar ik moet even afwachten of ik internet heb, ik vlieg morgen naar Corn Island voor 4 dagen, als het daar niet lukt zal het donderdag of vrijdag worden...

Conny het gaat toch echt gebeuren naar dat witte mooie strand toe.....

Hasta pronto....

  • 24 Januari 2011 - 06:09

    Theo Ruijgrok:

    Ilham,

    Ben onwijs trots op je. Lees al je verslagen. Je bent toch een fantastisch ondernemend type. Blijf schrijven, dat geeft mij veel voldoening in een grijze saaie vroege dienst met motregen enzo.

    Theo

  • 24 Januari 2011 - 07:45

    Conny:

    Ga genieten op Corn Island en laat je verwennen!
    Groetjes
    Conny

  • 24 Januari 2011 - 10:32

    Soumaia:

    moppie ben wel een beetje jaloers op je, lekker naar de witte stranden en aldat moois wat je met die kids doet echt super.
    Lees al je verslagen echt heel gaaf. lieverd geniet nog van al dat moois om je heen hele dikke kus van Selim Kerim en Moi

  • 24 Januari 2011 - 16:16

    Karla:

    Lekker genieten en alles vertellen als je terug bent.......................het gaat weer veel te snel he?!

  • 24 Januari 2011 - 19:08

    Zus:

    hoi lieve zus,
    Geniet maar lekker je laatste weekje!!!!!!!!!!
    Mijn mail doet raar maar wat ik je gister zei is pathe. Kom anders ff skypen als je terug bent.
    Dikke kus love you's van ons

  • 24 Januari 2011 - 21:46

    Saida:

    hey Ilham,
    Ik ben blij om te lezen dat je super gelukkig bent lieve meid. Je bent goed bezig. Je maakt al die kinderen daar gelukkig en dat is mooi iets. Zorg voor je zelf en geniet er van.

    Saida

  • 27 Januari 2011 - 09:35

    Fazira:

    Hey Il,

    Ben benieuwd naar je indrukken van Corn Island, geniet en gebruik al je zintuigen, ben benieuwd naar je foto's!!!!

    See u soon,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nicaragua, Granada

Anoro regresar...

Recente Reisverslagen:

09 Juli 2015

Extranoo todo

11 December 2013

Nicaragua

27 Februari 2012

te extrano Nicaragua

01 Februari 2011

Veilig aangekomen en 100 jaar slapen

30 Januari 2011

suenos y muy triste
il

Actief sinds 25 April 2010
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 52398

Voorgaande reizen:

13 December 2010 - 31 Januari 2011

Anoro regresar...

21 Mei 2010 - 04 Juni 2010

Hasta Luego

Landen bezocht: