suenos y muy triste - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van il Rocky - WaarBenJij.nu suenos y muy triste - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van il Rocky - WaarBenJij.nu

suenos y muy triste

Door: ilhampie

Blijf op de hoogte en volg il

30 Januari 2011 | Nicaragua, Granada

Lieve allemaal,

Na een paar dagen even een kort verslagje, straks ga ik alle verslagen aanvullen als ik terugben maar nu is het behoorlijk druk allemaal.

Maandag vertrokken naar Managua om vervolgens naar Corn Island te vliegen via Bluefields. Om 8.20 uur geland op Big Corn om vervolgens om 10 uur de boot, lancha, naar Little Corn te pakken. In de tussentijd even in de haven wachten tussen alle vissers aldaar.

Om 10.30 uur op Little Corn aangekomen, wowwww wat een eiland is dat zeg... nog nooit zoiets gezien behalve in de film dan....

Hotel voor 2 nachten genomen want de laastse nacht zouden we op Big Corn slapen want dat is makkelijker in verband met de terugvlucht.

Het eiland heeft hele andere mensen dan hier in Granada, ze hebben nog veel minder luxe dan hier en ik moet zeggen dat dat indruk heeft gemaakt...

Heerlijk gezwommen in de meest heldere zee ooit en vervolgens heerlijk aan de lunche gegaan...Daarna een heel stuk gelopen door een soort rimboe waar we heel veel arme mensen hebben gezien..Tegen de avond bleek al dat er heel weinig leven was in de avonduren dus lekker vroeg naar bed.

De volgende ochtend de ochtend begonnen met zwemmen en vervolgens super uitgebreid gegeten om vervolgens de rest van het eiland te verkennen, een grote wandeltocht door het bos waar we nog bijna door een aantal koeien en honden werden aangevallen maar we leven nog hahaha...

Aan het einde van het grote bos zag ik ineens iets blauws..en nog meer blauws en witte golven, witten stranden, palmbomen, whaaaaaaaaaaaaa ik zit in een droom want dit heb ik echt nog noooittttt gezien, mnijn god, bedankt dat ik dit allemaal mee mag maken want dit is te gek. Nadat ik was bijgekomen verder gaan lopen over de stenen op blote voeten, bikkelen was het wel maar wel top.

Vervolgens na een lange wandeltocht eindelijk een lunchtentje gevonden waar we heerlijk hebben gegeten..Wat heel jammer was dat we niet van tevoren wisten dat je aan de mooie kant van het eiland ook had kunnen slapen want dan hadden we dat zeker gedaan. Tegen de avond teruggegaan naar het hotel, douchen en heerlijk van de zonsondergang genieten....

Het verhaal gaat nog verder maar ik moet nu even gaan eten want vanavond is mijn laatste echte avond hier dusssss... ik ga morgen proberen verder te schrijven..

Hasta manana...

• 30 Januari 2011 - 07:51

Karla:

Zijn die twee maanden nu al weer voorbij? Gaat veel te snel he?! Hou je taai, sterkte bij het afscheid nemen, goede terugreis en tot gauw.

• 30 Januari 2011 - 08:14

Conny,:

Ga toch genieten van het afscheid van je lieverdjes, ook al zal dat moeilijk zijn, je hebt daar mooi werk gedaan!
    En de ervaringen nemen ze je nooit meer af.
    Heb nog een fijne tijd tot je vertrek en natuurlijk een goede vlucht terug naar huis.
    Maar daar wil je nu vast nog even niet aan denken.
    Hou je haaks Ilham.
    Groetjes uit een koud Holland.
    Conny

• 30 Januari 2011 - 08:14

Conny,:

En de ervaringen nemen ze je nooit meer af.
    Maar daar wil je nu vast nog even niet aan denken.
    Hou je haaks Ilham.
    Groetjes uit een koud Holland.
    Conny

• 30 Januari 2011 - 12:44

Sacha :

Aan alles komt een eind....... Of toch niet? Herinneringen nemen ze je niet meer af. Enne afscheid nemen is ook: "Tot de volgende keer".

• 30 Januari 2011 - 22:08

Ar:

Veranker al je herinneringen diep in je hoofd en have a safe trip home. See you soon.