Veilig aangekomen en 100 jaar slapen - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van il Rocky - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen en 100 jaar slapen - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van il Rocky - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen en 100 jaar slapen

Door: ilhampie

Blijf op de hoogte en volg il

01 Februari 2011 | Nicaragua, Granada

Lieve allemaal,

Ik ben veilig aangekomen in het koude Nederland....

Het afscheid was heel zwaar maar dat zal ik in het volgende verslag vertellen, ik zal alles dan aanvullen met foto's en verhalen...

Ik ga nu eerst 100 jaar slapen en even nadenken over al mijn mooie herinneringen..

Hasta Pronto, me Nicaragua bonita...

  • 01 Februari 2011 - 16:45

    Ilda:

    Welkom thuis in het koude kikkerlandje BRRRRRR Xx

  • 01 Februari 2011 - 17:51

    Janet:

    Ha Ilham,

    Gelukkig dat je weer veilig thuis bent! Ik snap dat jij misschien nog wel helemaal niet naar Nederland wilde komen. Wat vliegt de tijd toch... Ik kijk er naar uit je weer te zien, maar jij (nog) niet natuurlijk, hahaha!

    liefs,
    Janet

  • 01 Februari 2011 - 20:12

    Conny:

    Aan alle leuke dingen komt helaas een eind.
    Toch welkom thuis en geniet nog lang na van je mooie herinneringen.
    Hoop je snel te zien en te spreken.
    Groetjes.
    Conny

  • 01 Februari 2011 - 20:52

    Ar:

    Welkom thuis, tot snel en ben benieuwd naar je live verslag van alle ervaringen.

    Grx

  • 01 Februari 2011 - 22:49

    CObus !!!:

    Welkom terug Il, natuurlijk had het oneindig mogen duren voor jou, maar ik ben
    blij dat je weer terug bent en hoop je vlug te zien. Ik ben er van overtuigd dat
    dit niet de laatste keer was ! Blijft dat in ieder geval iets om naar uit te kijken.

    Dikke knuffels en tot snel .......... !!!

  • 02 Februari 2011 - 14:04

    Hellen:

    eventjes niet hoor, n geen 100 jaar slapen,
    leuk dat je terug bent. Alleen is het heel koud hier, Je went straks weer.
    rust goed uit. ik hoor je
    liefs Hellen

  • 02 Februari 2011 - 19:00

    Linda Sintniklaas:

    haha prachtig die foto van ons wereldse voetbalteam! hahahaha

  • 03 Februari 2011 - 15:57

    Isabel:

    Hi lieve Ilham, welkom terug. Hoop dat je inmiddels weer een beetje blij bent terug te zijn en vooruit kan met alle mooie herinneringen aan de mensen in Nicaragua die je ontmoet, geholpen, vrolijk, wijzer en blijer gemaakt hebt met al je vrolijkheid en levenslust! Hoop oprecht voor je dat je nog eens terug kan naar deze of een andere plek. Heb je reisverslagen met veel voldoening gevolgd en met je meegeleefd! Dank je wel daarvoor! Dikke kus uit Bonaire. En als ik terug ben kunnen we misschien nog eens afspreken en dan hoor ik je reisverhalen graag nog eens live! XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nicaragua, Granada

Anoro regresar...

Recente Reisverslagen:

09 Juli 2015

Extranoo todo

11 December 2013

Nicaragua

27 Februari 2012

te extrano Nicaragua

01 Februari 2011

Veilig aangekomen en 100 jaar slapen

30 Januari 2011

suenos y muy triste
il

Actief sinds 25 April 2010
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 52327

Voorgaande reizen:

13 December 2010 - 31 Januari 2011

Anoro regresar...

21 Mei 2010 - 04 Juni 2010

Hasta Luego

Landen bezocht: